expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

luni, 26 martie 2012

Ancient haul

Hello,


I'm a baaad blogger! Ca sa ma iertati pentru promisiunea nerespectata din postarea trecuta, va arat mai jos cateva cumparaturi facute in ultimele saptamani. Am cumparat acum ceva vreme, datorita unui voucher luat pe Groupon, doua produse de la Mario Badescu pe care mi le doream foarte mult. Am mai primit, in cadrul evenimentului Styling Corner, trei mostre destul de generoase. Incep sa imi conturez o imagine privind acest brand si trebuie sa spun ca imi place. Detalii, in urmatoarea postare.

 
the beauty.. mess
Cand am cumparat oja magnetica Flormar promisa la giveaway, am dat putin iama in standul de oje. Am plecat acasa cu Supermatte M123, 429 si 428 - in ordinea din fotografie si nu m-am putut abtine sa nu-mi iau si un ruj intr-o nuanta nude, mata... just how i like it. S-au mai adaugat "I eat mainely lobster" de la OPI, "Where is the party?" de la Essence, Golden Rose 169 si Essence express dry drops (foarte bune, de alfel, recomand). Buffer-ul este de la Peggy Sage si va trebui sa il mai folosesc putin, pentru a-mi face o parere.

happy shades
In the lips departament, regasim Flormar Selection 34 si True Color Matte 90 (cel nude) - urmeaza review la acestea, precum si doua gloss-uri luate in nebunia produselor Nyx oferite la cumpararea revistei Cosmopolitan.


22 Natural si 03 Pink
Gloss-urile de la Nyx au culori frumoase, textura nelipicoasa, rezista vreo doua ore pe buze daca nu beau ceva... mi-as dori sa fie puuuutin mai pigmentate.

Si un mic teaser pentru postarea de maine, pe care o voi scrie chiar acum (Shhht!).

Mario Badescu goodies si Seventeen Time Plus fdt
 Astept pareri, cereri de review etc. Hope you like it!

XO,

Alice

11 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu multa placere pe toate :D De unde ai luat Golden Rose 169? Si cat a costat? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello, de la metrou la Eroilor, a fost maxim 5 lei. Nu am gasit Scale Effects si m-am razbunat si eu :D

      Ștergere
  2. Ce de bunatati ti-ai luat, sa le folosesti cu placere ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc! Le-am adunat incet-incet si m-am gandit sa vi le arat. Daca te intereseaza review la ceva anume let me know. Thx for stopping by!

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia astept sa citesc parerea ta despre produsele Mario Badescu:) Ma intereseaza in mod special masca calmanta,din descrierea oficiala pare a fi exact ce imi trebuie.
    O seara frumoasa!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, eu sambata am 'defilat' cu ea prin casa, aveam o portiune inflamata pe obraz si chiar m-a ajutat. Cred ca intra in kitul de urgenta impotriva tenului rebel. Multumesc de vizita!

      Ștergere
  5. si mie imi plac cele de la NYX :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu visez la rujurile lor lichide, trebuie sa ma organizez si sa pun o comanda sometimes soon.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu sunt nerabdatoare sa-ti citesc parerea despre Mario Badescu. De multa vreme tot spun ca le incerc si eu, dar n-am apucat. Cat despre oje, glossuri si rujuri, zau ca trebuie sa stau cuminte :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Delivered, e cea mai lunga postare a mea de pana acum :d
      Eu zic sa mergi in Baneasa daca vrei sa le incerci, au niste consultanti ff draguti si care chiar cunosc produsele. Si eu ma cumintesc cu rujurile etc., am mai schimbat prioritatile putin lately.

      Ștergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere