expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

marți, 6 octombrie 2015

Esentiale: Mascara Waves by Wycon

Hello, ladies!


Am tot lasat teasere pe Facebook si pe Instagram privind acest produs, iata ca a venit momentul sa va scriu pe larg despre el. Sa vorbim despre Mascara Waves de la Wycon

Cam asta fac eu in parc, pozez tinute si tuburi de mascara. Dupa cum vedeti, ambalajul este simpatic, colorat, iar produsul are 8,5 ml. Peria este simpla, de dimensiuni medii, fara artificii.
Formula e destul de uscata, chiar de la inceput. Imbraca genele frumos, iar doua straturi sunt de ajuns pentru un look de zi. Periuta trebuie curatata putin inainte de a rimela, pentru ca iese destul de mult produs din tub. Odata aplicat, rezista pe gene fara probleme si nu lasa particule mici, negre si enervante sub ochi.

Folosesc Mascara Waves de peste 5 saptamani si nu s-a uscat, nu si-a schimbat formula, cred ca ma mai pot baza pe ea vreo doua luni.

Asa arata pe gene, este clar o mascara de volum. Nuanta sa e un negru intens, imi place foarte mult rezultatul.
Imaginile vorbesc de la sine, mie imi place si o recomand. Gasiti Mascara Waves la magazinul Wycon din Centrul Vechi (Bucuresti) la 33 lei (daca memoria nu imi joaca feste).

Cum vi se pare? Astept pareri si intrebari, daca am omis vreun detaliu.

Va imbratisez,

Alice

9 comentarii:

  1. Am exact aceeasi parere despre ea :D E un produs bun, cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot am auzit discutii despre acest brand, dar nu am incercat nici un produs de la ei, am sa le acord o sansa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne cata nevoie am de un rimel nou hahah :)) Arata bine si ma bucur ca nu are o consistenta lichida pentru ca nu suport rimelurile de genul. Nu am incercat nimic de la Wycon insa i-as da o sansa :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa patesc si eu uneori. Acum, rusine sa imi fie, am 3 deschise... Astept impresii, daca il incerci. :*

      Ștergere
  4. Cat de bine arata !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Excelent arata pe genele tale (pe care le suspectez ca-s frumoase si fara mascara)! :) N-am folosit niciun produs Wycon dar... nu-i timpul trecut! Il am in vedere pentru momentul in care imi va trece pasiunea efervescenta pe care o am pentru Oriflame - The One, 5 in 1. Multumesc pentru review!
    Big hug for you!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie nu mi-a prea placut :( I l-am dat mamei si ea chiar il foloseste si zice ca i se potriveste. Cred ca sunt eu putin mai dubioasa...

    RăspundețiȘtergere